<$BlogRSDURL$>

Thursday, July 26, 2007

تا نظرم عوض نشده و نرفتم برش دارم می رید لینک زیر رو می بینید،سوالی هم نمی پرسید چون معلومه تصویر کیه،بعد این همه مدت دلم خواست علاوه بر خودم دیگران هم ببیننش،خب؟
http://s2.supload.com/free/A_Sandis.jpg/view/

پی نوشت:دیشب به خودم می گفتم دوازده سال نقاشی می کردم،بعد هم رفتم سراغ نوشتن،و الان بعد هفت سال که مستمر دارم می نویسم،احساس می کنم از نقاشیم بیشتر پیشرفت داشتم،شاید اصلا از اول باید می رفتم پی نوشتن...یعنی می شه یه روزی از اون چیزی که تصویرش همیشه تو ذهنمه و باهامه و هرچی ازش می نویسم تمومی نداره،یه روز تصویری خلق بشه که همه از دیدنش همون لذتی رو ببرن که من می بردم...نمی دونم،ولی اگه اون روز زنده بودم شک نکنید که خوش ترین روز زندگیمه! ؟

Labels:


|

This page is powered by Blogger. Isn't yours? Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com