<$BlogRSDURL$>

Saturday, December 23, 2006

سی سال از خدا عمر گرفتم اما باز هم اشتباهاتی رو می کنم که وقتی نصف سن حالام رو داشتم می کردم!گاهی فکر می کنم که اصلا بزرگ نشدم و فقط سنم بالا رفته......دوست خوبم،معذرت!امیدورام از من به دل نگرفته باشی....................... ؟
چه راحت هنرمندها و مشاهیر می میرن و آب از آب تکون نمی خوره....تو مملکتی که آوازه هنر و تمدنش به چند قرن قبل از میلاد مسیح بر می گرده چنین چیزی در حد فاجعه است ولی کی اینو درک می کنه؟
برای اولین بار بعد مدتها،دلم گرمتر از هوای بیرونه،اینو به فال نیک می گیرم! ؟
جشنواره فیلم فجر نزدیکه،دوباره باید برم منت روابط عمومی اداره مون رو بکشم بلکه لطف کنن و از میون اون همه بلیتی که پارتی بازی برای خودشون و خونواده شون می گیرن چند تایش رو هم به من بدن!!! ؟
به شدت دوست دارم بنویسم ولی وقتش رو پیدا نمی کنم،بازنویسی کتاب دوم رو هم دارم انجام می دم ولی به کندی،توقعم بالا رفته و دیگه به این راحتی ها متنی رو تایید نمی کنم،این می شه که نوشتن یه پاراگراف ممکنه دو هفته طول بکشه،چه شود!!!! ؟

|

This page is powered by Blogger. Isn't yours? Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com