<$BlogRSDURL$>

Monday, March 06, 2006

دوستان من جدا شرمنده اخلاق ورزشي تون شدم!واقعا اگه آدم سه چهار تا از اين دوستا داشته باشه ديگه به دشمن نياز نداره!خوبه هنوز سه تا پست از اون پستي كه بنده توش خيلي واضح و روشن خدمت شما سروران گرامي عرض كردم كه فيلم چهارشنبه سوري رو ديدم نگذشته،اون وقت چهار نفر پشت هم اومدن گفتن برو اون فيلم رو ببين،لاحره!از تو ديگه انتظار نداشتم!تو سرت مونده لا آسانسور يا حواست؟....دستتون درد نكنه،اشك تو چشمام جمع شد از اين همه توجهتون!معلوم شد كه چقدر پستهام رو مي خونين و بعدش نظر مي دين!!!؟.....حالا اينا به كنار،اون خواهري كه ازش اسم نمي برم و خودش مي دونه كيه رو ببين كه هر چي دلش خواسته بهم گفته!خيلي ممنون عزيزم،فرمايش ديگه اي نداشتين........................................!؟؟
واي براي فردا عزا گرفتم،دلم خوش بود رئيسم مي ره ماموريت و من مي تونم جيم فنگ بزنم و زودي برگردم خونه،خبر رسيده فردا عصر خاله هام اكيپي مي خوان بنده نوازي كنن و كلبه درويشي رو به قدوم مباركشون مزين بفرماين،من هم كه خب گفتن نداره،حوصله اين جور گردهمايي هاي صرفا زنونه رو ندارم،برام جالب نيست بدونم دستور پخت فلان آش چي چي قلمكار چيه،دختر فلاني كجا لباسشو داده براش دوختن يا موهاشو داده براش خوشه انگوري درست كردن يا اون سينه ريز طلاي فلان تومنيش رو از كدوم جواهر فروشي لوكس خريده،يا پسر خاك بر سر فلاني دختر كدوم بهماني رو با مهريه خدا تومن گرفته-بنده خدا مامانم كه بايد پاي اين حرفها بشينه!!- و از اين جورحرفها!پس چاره اي نيست كه فردا عصر رو هم از سر كار دو در كنم و هم از خونه....از شما ها كسي هست كه وقت آزاد داشته باشه تا با هم بريم بيرون؟مهمون من،فقط فوري تا دير نشده يه نشونه اي،آدرسي،شماره موبايلي بديد كه هماهنگ كنيم،اينا رو جدي مي گم،من عمري فردا عصر بعد كار زود برم خونه،از زير سنگ هم شده خودمو يه جوري سرگرم مي كنم،حالا از ما گفتن بود،خودتون مي دونيد......................!؟

|

This page is powered by Blogger. Isn't yours? Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com